niedziela, 15 kwietnia 2018

Wiosna się rozpoczęła, odpowiedni moment na nowe projekty.


Dzień dobry, 

tak się zbierałam, tak powoli ogarniałam, że pajęczyn tutaj mnóstwo zastałam. Ogarnęłam trochę i myślę, że juz jest troszkę lepiej. Nie wiem czy nie będzie to na wyrost napisane, ale chyba wracam. Powoli, wręcz bardzo powoli, ale chęci są a to przecież  jeden z ważniejszych czynników. Ok, czas również potrzebny a tego u mnie bardzo mało, ale mam nadzieję, że jakoś to ogarnę. 


Co robię? hmmm... coś dla mojego małego kawalera. Przy kolejnym spotkaniu zdradzę sekret i już będzie wszystko wiadome. 

Pamiętacie mnie jeszcze? Wracać? Pisać? 

Pozdrawiam gorąco :-)

11 komentarzy :

  1. Pewnie, że wracać co to dopiero za pytanie ;). Czekam na kolejne wpisy.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. wracać wracać :-) też niedawno wróciłam do blogowania i nie żałuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam,czekałam i się doczekałam :) W końcu nowy post i jestem bardzo ciekawa co nowego powstaje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj Lucynko, wracaj!!!
    Czekam na Twoje wpisy i prezentacje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I fajnie że wróciłaś 🙂
    Czyżby Tomek (lub jego przyjaciel) pod igłą się kryje?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fantastycznie, że wróciłaś <3 Czekam z niecierpliwością na kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie miałaś długą przerwę :-) czas przestać się lenić :-)

    OdpowiedzUsuń