piątek, 11 maja 2012

Round Robins x 2



  Kawowy RR jest coraz bliżej końca, dlatego pomyślałam o tym, aby zapisać się na nową zabawę. Gdy wszystko idzie dobrze, to i ochota na kolejne wspólne krzyżykowanie jest. 
  Nadarzyła się okazja i zapisałam się do Marty na Dimkowy RR. Będziemy wyszywały taki obrazek:




  Apetyt rośnie w miarę jedzenia i tak też było w moim przypadku. Wraz z Marysią - Moteczkiem, po sporej wymianie maili wybrałyśmy obrazek, który chciałybyśmy wspólnie wyszywać. Wybór padł na słowniczek herbaciany:

Słowniczek herbatek

Przezabawny obrazek z naprawdę prostymi motywami. Jeżeli ktoś z Was ma ochotę dołączyć do naszej grupy, serdecznie zapraszamy. Więcej szczegółów u Marysi. Serdecznie zapraszamy. 


2 komentarze :

  1. Ten Dimkowy kalendarz bardzo mi się podoba, ale zanim się zorientowałam Marta miała już całą grupę; mam nadzieję, że i w herbacianym RR uda się zebrać komplet hafciarek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że będziemy się razem bawić w zabawach RR-kowych:) Ja również zgłosiłam się na obrazek herbaciany u Moteczka i mam nadzieję, że zostanę przyjęta:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń