poniedziałek, 9 stycznia 2012

2012 i plany z nim związane

   Plany, plany, plany. Gdy chcemy, aby nie zostały zrealizowane musimy głośno o nich powiedzieć ;-)
Ja oczywiście też mam swoje i w tej chwili zdradzę je przed Wami. Sporo ich jest, wiele z nich nie będzie zrealizowanych - wiem to już teraz, ale plan ułożony na ten 2012 rok mam. Pozostanę tylko w sferze haftu krzyżykowego, aby zbytnio nie rozciągać tego wpisu i nie ośmieszyć się na koniec roku ... hahaha.

  Planuję zrobić Wojtkowi taką oto poduszkę - aby w przyszłe Boże Narodzenie sie już nią cieszył:


Urzekły mnie te ptaszki, ale co do nich to jeszcze nie wiem, ale śliczne są, prawda?


Planuję również dokończyć UFO z mojego Archiwum X - mianowicie Damę z psem. Już jest jej więcej niż na fotce poniżej i wkrótce Wam pokażę jak idą postępy przy tej pracy:


Oczywiście w planie jest skończenie obrazka, który wybrałam do zrobienia na świąteczny SAL 2011


Nie wiem, czy się uda, ale bardzo chciałabym zrobić skarpetę świąteczną dla Małża - tutaj  o niej pisałam.
Zakończyć obrazki w Ogrodowych RR,
Zakończyć obrazki w kawowym RR - jeszcze osiem kawusi pozostało do końca.
Upominek na TUSAL.
Poza tym - potrzebuje dwie metryczki oraz dwie pamiątki Pierwszej Komunii Świętej.

Sporo tego, prawda? Wierzę, że się uda ... przy Waszym dopingu - na pewno.


Miłego popołudnia :)





14 komentarzy :

  1. hmmm, bardzo zaciekawiła mnie dama z psem. pokazuj szybciutko !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambitne plany, życzę zrealizowania wszystkiego co zamierzasz :)
    Pozdrawiam i życzę szczęścia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo cierpliwości i chęci wyszycia tego co zaczęto życzę bo sama wiem, że jest ciężko:)
    Ptaszyny piękne, też są w moich planach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uda się, uda :O)
    A podusię też mam w planach ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, renifery podobaja mi sie najbardziej...Moze nie teraz ale jak znam siebie poprosze Cie o wzor, bo sie zaczynam w nich zakochiwac...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ptaszorki a renifery - też się zakochałam (i też pewnie poproszę o wzór :))
    Życzę abyś zrealizowała wszystkie zamierzenia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tę gazetkę, pod choinką znalazłam :)) i już napoczęłam tyle, że zaczęłam od ptaszków, ale i renifery są w zamiarze :))

    OdpowiedzUsuń
  8. oj plany ciekawe, ciekawe... dwa pierwsze wzory mi również zdecydowanie przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ambitny plan i trzymam za niego kciuki :)
    Bardzo podoba mi się ta dama z psem, no i podusia tez rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie przejrzałam Twojego bloga, no, no , pięknie tu, nie powiem. Na pewno będę zaglądała tu często. A co do twoich planów to widząc cuda które tworzysz, nie wątpię, że Ci się uda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lucynko wybrałaś śliczne hafty na ten rok :).

    Ja też mam wiele planów ale aż się boję tych prac, które przychodzą w międzyczasie :).

    Mogę prosić o schemat ptaszków. Cudne są :).
    a.m.math@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  12. Podusia na pewno będzie śliczna, a ptaszki oszałamiające ;o) Czekam na pierwsze odsłony ;o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Plany obszerne, ale za to jakie piękne, zwłaszcza te ptaszki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej... te ptaszki naprawdę są cudowne... I taki ocieplaczek na imbryczek też by się przydał... :)

    OdpowiedzUsuń