środa, 27 lipca 2011

Metryczka dla Wojtka (4)



  Zaparłam się ... zaparłam się i dłubię metryczkę dla Wojtka. Oj, powiem Wam szczerze, że gdyby nie to, iż robię ją dla własnego dziecięcia, już dawno temu wylądowałaby na wieczność w szufladzie. Te beże, brązy, wszystkie podobne do siebie i bardzo nużące. Najważniejsze jest jednak to, że efekt końcowy będzie rewelacyjny, bo już mi się bardzo podoba.

  Ostatnio pokazywana wyglądała tak:


Natomiast w dniu dzisiejszym, jak widzicie, krzyżyków jest zdecydowanie więcej:



Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa dotyczące kartek. To tak bardzo motywuje do dalszej pracy. Zresztą, co ja Wam będę o tym mówiła - sami o tym wiecie. Buziaki.


12 komentarzy :

  1. Metryczka już ślicznie wygląda. A co dopiero jak będzie skończona. Bardzo ładny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna będzie! Mnie też nużą takie monotonne kolory przy haftowaniu, ale ponieważ czasem mnie coś takiego zauroczy to się zaprę i robię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,tak już pięknie wygląda.Jednak te beże,brązy mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie lubię haftować obrazków w podobnej kolorystyce, ale ten jest naprawdę uroczy ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój też powoli powstaje, bo pełno innych pomysłów, wymianki, candy, podaj dalej, metryczki dla znajomych itd. Śliczna będzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Lucynko, metryczka będzie super zresztą jak wszystko co wychodzi spod Twoich rączek, gorące pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham te obrazki w sepii, nawet jeden mam, ale ciekaaaawe dlaczego nie jestem w stanie się za niego zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Metryczka jest śliczna, ale przez swój urok , kolorystycznie ciężka do haftu. Jednak efekt końcowy wynagrodzi wszelkie trudy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo cierpliwości życzę, bo te brązy rzeczywiście nużące. Wiem coś o tym, bo haftowałam dłonie małżonków :) Ale warto dla efektu końcowego. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, też chciałam wyszyć taką metryczkę jednak mam problem ze znalezieniem numerów kolorów. Czy mogłabyś mi podać numery kolorów i producenta z którego Ty korzystałaś? Z góry dziękuję. Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, też chciałam wyszyć taką metryczkę jednak mam problem ze znalezieniem numerów kolorów. Czy mogłabyś mi podać numery kolorów i producenta z którego Ty korzystałaś? Z góry dziękuję. Ola

    OdpowiedzUsuń