czwartek, 14 lipca 2011

Urodzinowa karteczka

 


  Zbliżają się urodziny koleżanki. W tym ogólnie pędzącym czasie tak mało jest czasu na kontakty międzyludzkie. Straszna rzeczywistośc - ale cóż na to poradzić. Dni uciekają jak szalone, Was też tutaj zaniedbałam. Chyba za dużo na mej głowie siedzi ... a podobno im więcej zajęć mamy, tym bardziej jesteśmy zorganizowani. Oj, ja chyba nie mogę "podpiąć" się pod to stwierdzenie. Im więcej mam zajęć, tym większy bałagan ze wszystkim, panika mnie dosięga i już w ogóle nie wiem za co mam się łapać. Oczywiście jest to chwilowe, po pewnym czasie, po tym jak się uspokoję ... powolutku przygotowuję sobie plan realizacji ... który w całości lub częściowo udaje mi się zrealizować.

  Wracając do tych urodzin koleżanki. Oj, dawno jej nie widziałam, nie mieszkamy w tej samej miejscowości ... a szkoda. Postanowiłam wysłać jej karteczkę ... najpierw ją zrobić, napisać życzenia i puścić w świat. Mam nadzieję, że się spodoba.



I będzie miłą niespodzianką.


2 komentarze :

  1. Wspaniała kartka, niesamowicie mi się podoba połączenie ciemnego tła, z kolorowa Tildą i kwiatami. Kartka jest boska !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka :) W ogóle to uwielbiam Tildy, dlatego podoba mi się podwójnie :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń