niedziela, 24 marca 2013

Perłowo



  Lubię perły, chyba od zawsze lubiłam, bo nie pamiętam okresu, abym nie lubiła ;-). Pomyślałam, że czas zrobić coś dla siebie, więc z wyborem materiału nie było problemu - oczywiście perły w towarzystwie srebra. Z efektu końcowego jestem tak zadowolona, jak już dawno nie byłam. 

  Kolczyki, które mam zamiar nosić tak często, jak to możliwe:


  Wzór pochodzi z gazetki BEADWORK - March 2013 - jest to jeden niepełny element naszyjnika "Bahamian waters necklace" autorstwa Wendy Lueder


  Wykorzystałam dwa rozmiary pereł Swarovski w kolorze White - 4 mm i 8 mm, Swarovski Bicone 4mm w kolorze Peridot a także koraliki Toho 15o w kolorze Permanent Finish - Galvanized Aluminium. 


Kolczyki zgłaszam do wyzwania - Otwórz Szufladę - KULKI



Miłej niedzieli Wam życzę - u mnie za oknem ciągle pada śnieg ... brrr

8 komentarzy :