wtorek, 17 maja 2011

RR ogrodowe (3)



  Jakiś czas temu puściłam w świat kolejny obrazek w naszym RR ogrodowym. Tym razem był robiony na kanwie Dany:


  Oj, muszę powiedzieć, że ciężko się robiło, gdyż tkanina jaką Danusia wybrała to Panama. Nigdy na takiej nie pracowałam. Zawsze była Aida DMC ... zdecydowanie łatwiejsza w xxx. Ale wszystkiego trzeba spróbować, więc i Panamę mam na swoim koncie.

A tak przedstawiają się trzy "ogródki"



  W tym tygodniu zabieram się za czwarty obrazek, aby wysłać go do końca maja. Powinno się udać - musi się udać :-)


4 komentarze :

  1. uda się, co się ma nie udać!
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  2. Poradziłaś sobie śpiewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny obrazek, a Ty masz za sobą nowe doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jeszcze na takiej kanwie nie wyszywałam (chyba hihi).

    Słowniczek bardzo fajny :).

    OdpowiedzUsuń