poniedziałek, 20 lutego 2012

Dla Wojtka

  Dziękuję Wam za wszystkie słowa dotyczące metryczki. Dziś udaję się do "ramiarza", aby ubrał tego dzidziusia w odpowiednie ubranko ;-)

 
  Będąc w temacie Wojtka chciałabym zamieścić małe info. Po dwóch latach zdecydowaliśmy w końcu założyć małemu subkonto. Od stycznia Wojtek jest podopiecznym Fundacji Słoneczko. ze Złotowa.  Zaczęliśmy zbiórkę na jego dalszą rehabilitację. Może jeszcze są osoby, które nie sprecyzowały swojego planu względem 1%.

  Wojtuś - jak już część z Was wie, urodził się z dodatkowym chromosomem w 21 parze - czyli po prostu ma Zespół Downa. Nie obyło sie bez wad towarzyszących - serduszko na szczęście już zoperowane, na pierwsze urodziny 'otrzymał" w prezencie niedoczynność tarczycy oraz refluks żołądkowo-przełykowy. 


 
  Wojtek jest pod stałą opieką wielu lekarzy specjalistów oraz rehabilitantów. Jeszcze nie chodzi, ale bardzo tego pragnie - przy meblach przemieszcza się z prędkością światła ;-). Doskonale współpracuje, chętnie poznaje nowe rzeczy - dlatego chcemy wykorzystać ten czas jak najlepiej.
  Zgodnie z zasadami refundacji kosztów - zebrane pieniądze przeznaczone są na leczenie i rehabilitację dziecka. Stowarzyszenie refunduje poniesione koszty tylko na podstawie faktur.


Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszystkie myśli i słowa, które do tej pory kierowaliście w naszą stronę.

4 komentarze :

  1. będę pamiętać o was przy rozliczeniu :) Pozdrawiam gorąco i całuje i ściskam :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak obiecałam - 1% mojego podatku w tym roku przeznaczę na rehabilitację Wojtusia.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam Was serdecznie.
    No niestety jest tyle potrzebujących dzieci, ja swój 1% przekazałam dla córeczki kuzyna, która urodziła się z małogłowiem.
    Ściskam Was mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za późno znalazłam Twojego bloga... ale w przyszłym roku na pewno przekażę
    Wojtusiowi swój 1%.
    Mam brata z zespołem - pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń