niedziela, 19 grudnia 2010

Serduszka trzy



  Tak dziś po południu poczułam ogromną chęć na szycie. Ale nie xxx, ale takie na maszynie. Chciałam chociaż przez chwilkę porobić coś innego, bo muszę się w tajemnicy przyznać, że skarpeciora troszkę mnie męczy. Odpocząć nie mogę, bo czas goni, dlatego taki przerywnik w ciągu dnia.

  Zrobiłam trzy serduszka z lnu. Takie w klimacie świątecznym - biały len, złota koronka, złota tasiemka i perłowe koraliki. Mnie się takie połączenie podoba. Wojtuś troszkę przeszkadzał, więc daleko im do ideału, ale mi się podobają. I to bardzo.


A jakie jest ich przeznaczenie - ozdoba świąteczna. Mam nadzieję ;)




15 komentarzy :

  1. Cudne, też mi się takie połączenie kolorystyczne b. podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, też mi się takie połączenie kolorystyczne b. podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne, takie nie-barokowe, ale złocistości delikatne, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie wyszły,bo zeszycie serduszek jak dla mnie je jest takie zupełnie prosta sprawa,a i połączenie barw i materiałów świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie piekne,sliczne kolory i wykonczenie:)
    Co do skarpety :rewelacyjna :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  6. W prostocie urok - serduszka prześliczne:))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. no, cudowne... miałam to szczęście i jedno od Lucynki dostałam - C U D O !!! Te perłowe koraliki dodają im wielkiego uroku. Bardzo ci Kochan dziękuję. I poproszę o twój nr telefonu mailem. Bardzo proszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie że ozdoba ;) są śliczne, wszystkie trzy :)
    Lucynko życzę zdrowych, wesołych Świąt w gronie najbliższych a w Nowym Roku mnóstwa pomysłów na równie piękne dzieła i czasu na ich realizację :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych i wesolych Swiat zyczy Dana

    OdpowiedzUsuń
  10. Najcieplejsze Świąteczne życzenia przesyła Justyna (Maleństwo) :*

    I wielkie buziaki dla Wojtusia :*

    P.S. Śliczne serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na żywo jest jeszcze piękniejsze!!!!!
    Lucynko bardzo dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Serduszka są prześliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne serducha, kolorystyka prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja to mam słabość do serc, a jeszcze z koroneczką... jestem zgubiona ;-) !

    OdpowiedzUsuń