poniedziałek, 7 marca 2011

Niespodzianka od Beaty



  Biję się w pierś i przepraszam gorąco, że dopiero teraz. Beatko bądź wyrozumiała i nie bij. Tydzień temu dostałam od Ciebie przemiłą niespodziankę z zabawy "Podaj Dalej". Codziennie dawałam Ci znać, że paczka doszła ... tak informowałam, że w sumie ciągle siedziało to w mojej głowie, ale nigdy nie wychodziło na zewnątrz. Ale już nadrabiam i chwalę sie tym co otrzymałam:


Wyjątkowo słoneczny pinkeep:



Beatko - dziękuję serdecznie.

  Jeżeli chodzi o niespodzianki dla dziewczyn, które zapisały się na moje "Poaj dalej" chciałabym poinformować, że upominki "się robią" i któregoś dnia (czas szybko mija) dotrą na miejsce przeznaczenia.

  Dotarła też do mnie niespodzianka z Zimowej wymianki. Już jutro będę mogła ja pokazać. A jest co pokazać.


2 komentarze :

  1. Ja nie z tych co biją , ale .... :)
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny słonecznik, taki ożywczy kolor ma!
    A Latte chętnie bym się napiła :)

    OdpowiedzUsuń